Svadobný exploding box Andrea & Adam

10/21/2016 09:56:00 PM

Svadby pokračujú aj počas jesene a ja sa teším výrobe rozličných svadobných výrobkov. Jedným z nich je aj tento exploding box v prírodných farbách s krásnym prekvapením vo vnútri ;)

Exploding box je v prírodných farbách a neverili by ste, ale použila som vianočný papier od UHK Gallery! Je to konkrétne kolekcia LOFT Christmas. Zdobila som klasicky lepenkovými ozdobami od Wycinanka a rôznym materiálom od Organizátorka.




Krabička je zdobená a ladená tón a tóne, ako to mám najradšej. Hnedá a béžová farba, čipka, lepenkové ozdoby a šnúrka jej dodávajú jemnosť a vzdušnosť. Možno sa vám zdá nevýrazná, ale krásne ladí k svadobnej výzdobe a vkusu mladomanželov, takže oni ju určite veľmi ocenia :) 





Ďakujem, že ma čítate a prajem príjemný víkend,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov