Vintage Crafting: Challenge 5/2016

10/01/2016 02:10:00 PM

Dnes oslavujeme World Cardmaking Day (Svetový deň tvorenia pohľadníc)!
Pohľadnicujte s nami na blogu Vintage Crafting ;)

Tentokrát som vyhlasovateľkou challenge ja a pripravila som pre vás zaujímavú pohľadnicovú challenge. Nakoľko milujem tyrkysovú a ružovú farbu a všímam si v scrapbookovom materiáli a pri tvorbe iných scraperiek tiež tieto farby, tak som zahájila vojnu týchto dvoch farieb. Ale takú veselú tvorivú vojnu a na konci novembra uvidíme, ktorá farba vyhrala! :)
U mňa z týchto dvoch obľúbencov vyhrala predsa len ružová a vytvorila som pre inšpiráciu takéto papierové lízatko. Ak si ho chcete vytvoriť aj vy, naučím vás, ako na to budúcu nedeľu na papierovom maratóne v Bratislave. A tiež si zapohľadnicujeme, čiže oneskorene oslávime aj dnešný špeciálny deň spoločne v príjemnej atmosfére. Viac si prečítajte TU. :)




A aká je výhra? Naozaj jedinečná a tiež handmade. Krásny obojstranný hrnček, ktorý som ja sama vyhotovila a len v 3 kusoch. O jednu sa bude hrať v tejto challenge a ďalšie dve budú môcť vyhrať kurzistky v tombole, ktorú sme vymysleli na papierový maratón budúci víkend. Za možnosť vyhotovenia takéhoto hrnčeka ďakujem BEST FOTO, kde pracujem a kde vyrábame takéto originálne hrnčeky denno-denne :)


Na záver vás chcem ešte upozorniť na skvelú akciu! Môj najobľúbenejší e-shop s nádherným (nielen) scrapbookovým materiálom www.organizatorka.sk pri príležitosti World Cardmaking Day tento víkend neúčtuje poštovné. No a nenakupujte ;)


Viac inšpirácie a info o challenge nájdete v tomto príspevku na blogu Vintage Crafting ;)
Príjemný pohľadnicový víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov