Svadby, narodeniny a iné / Weddings, birthdays and other

9/13/2015 01:56:00 PM

August a september je obdobie plné svadieb, narodenín a iných sviatkov/slávností. Prednedávnom som Vám v príspevku ukázala svadobné oznámenia, ktoré som vyrábala pre moju známu. Ak ste tento príspevok nevideli, kliknite SEM. Samozrejme, že som jej (+jej manželovi) s radosťou vyrobila aj gratulačnú pohľadnicu k svadbe odo mňa a mojich rodičov. ;)
*****
August and september is period of time which is full of weddings, birthdays and other celebrations. A few weeks ago I posted the wedding announcements created for my friend. If you haven't read that post, click HERE. I also created a wedding card for this young beautiful couple. ;)







Nezabudla som ani na meniny dvoch špeciálnych osôb, a to maminy a sestry kedysi môjho najlepšieho kamaráta, tak som im poslala spoločnú pohľadnicu. Túto kartu som ozdobila jemnejšie a využila som najmä nálepky z mojej obľúbenej kolekcie od Simple Stories. 
*****
I haven't forgot the name day of two special women (mom and sister of my ex best friend), so I sent them this pretty card which I decorated more delicate, above all with stickers from my favorite collection of Simple Stories.




September je pre mňa obzvlášť dôležitý, pretože mám vtedy narodeniny ;) Som totálne šťastná, keď obdržím mnoho gratulácií, pohľadníc a darčekov. Tento rok som od mojej rodiny dostala najmä peniaze, takže sa teším, ako si pokúpim nejaké skvelé knižky o marketingu a grafickom dizajne, a taktiež nové nástroje k tvoreniu.

Deň po mojich narodeninách má meniny moja priateľka a tiež šéfka (Maťka, majiteľka e-shopu organizatorka.sk a blogu Vintage Crafting, kde som koordinátorkou) a nakoľko ju mám veeľmi rada, tak som jej poslala ručne robené darčeky z mojej dielne. Ale jeden bol aj kupovaný iba pre ňu.
Toto je fotografia z jej Facebookového profilu ;)
*****
September is very important to me because I have my birthday, too ;) So I'm very happy when I received greetings, cards and gifts. This year I got especially money from my family, so I'm going to buy some great books about marketing and graphic design and some new scrapbook tools.

The day after my birthday my friend and also my boss (Martina, founder and owner of the e-shop organizatorka.sk and blog Vintage Crafting) had name day and because I like her so much, I sent her some gifts (handmade and bought).
This is a photo from her Facebook page ;)


Rada by som Vám ukázala viac obrázkov rámiku z Maťkinej fotografie. Je to interiérová dekorácia s (podľa mňa) dôležitým mottom - Panta Rhei (Všetko plynie.). Urobím pre Vás aj DIY tutoriál, ako si takúto dekoráciu vyrobiť, ale je to ozaj jednoduché a možno to už sami dávno poznáte ;)
*****
And I wanna show you more photos of the gold frame from her photo. It's an interior decoration with motto Panta Rhei. I'll write a DIY tutorial how to make it some day. It's very easy and maybe you know this kind of decoration already ;)




Pred časom som sa dohodla s Valikou, cardmakingovou dušou, že si vymeníme pár svojich výrobkov a materiálu. Dostala som samé krásy, len som to v návale radosti neodfotila :D Ale Valika ma prekvapila aj k narodeninám takouto skvelou pohľadničkou. <3
*****
While ago I arranged with Valika (other cardmaking soul) exchange of our handmade projects and some scrapbook material. I had got pretty things but I forgot to take a snap of that package from the pure joy :D But Valika surprised me to my birthday with another pretty card. <3  



Neodfotila som ani balík cestujúci odo mňa k nej, tak Vám ukážem aspoň pohľadnicu a zápisník vyrobené len pre ňu, ktoré som jej pribalila k ostatným veciam.
*****
I hadn't took a photo of the whole package which I sent to Valika, so I show you at least handmade card and notebook created just for her.





A tu je niekoľko fotografií mojich výrokov, ktoré som robila na zákazku a ešte ste ich nevideli.
*****
And here are some photos of my handmade stuffs which I made to order and you haven't seen them yet.
























Majte krásnu nedeľu! / Have a great Sunday!
Kristína


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínka, nádherné. Všetko čoho sa dotkneš dostane úplne iný rozmer, nadpozemský. Som rada, že sa naše cesty osudu stretli ♥.

    OdpovedaťOdstrániť