Cestovateľský album / Travel album

9/07/2015 09:18:00 AM

Výrobu všestranných knižiek zbožňujem. A keď mi dá zákazník/zákazníčka poväčšine voľnú ruku a dohodneme sa len na pár základných veciach, tak je to dokonalé. Takto to bolo aj s týmto cestovateľským albumom, ktorý mal byť svadobným darom pre jeden scestovaný pár. Mala som sa držať cestovateľskej tematiky, farieb, hlavného nápisu a toho, že má byť na šírku s dvoma krúžkami. Zvyšok bol na mne ;) Pracovala som s krásnymi papiermi od UHK Gallery z kolekcie Naval Treaty a mihne sa tam aj papier z kolekcie Paris Paris. Ozdôbky som využila naozaj rôzne a pomohla mi s nimi najmä organizatorka.sk

Mladomanželia majú už po svadbe, dar vypĺňajú fotkami a zážitkami a ja vám ho dnes ukážem zvonka i trošku zvnútra ;)






















Keď sa zaplní, bude to taký menší rodinný poklad, čo poviete? :)

Úspešný pracovný týždeň vám praje 
Kristína

You Might Also Like

5 komentárov