Posledné projekty v tomto roku / Last projects in this year

12/27/2014 04:24:00 PM

Ahojte! 
Vianoce sú už za nami a verím, že ste ich strávili v pohode, láske a podľa predstáv ;) 

Ja som rada, že som si oddýchla po dlhom čase a urobila vlastný program. Ale našla som si čas aj na scrapbooking, najmä na plánované projekty. Rada by som sa s Vami o ne podelila ;)

Už od Jankinho kurzu mixed-media, ktorého som sa zúčastnila ešte v júli, som si chcela "vyrobiť" scrapbookový obraz a tiež som chcela takým obrazom prekvapiť aj priateľa. Asi pred mesiacom som si kúpila biele maliarske plátna, ktoré až do minulého víkendu čakali na svoju realizáciu. Premýšľala som nad tým, čo tam chcem mať, v akom štýle budem pracovať a hľadala som vydarenú fotku nás dvoch, ktorú by som tam nalepila a ozdobila. Najprv som si prichystala papiere a ozdôbky na obraz pre seba, a samozrejme boli všetky smotanovo-hnedo-čierne vo vintage štýle. Vrstvila som, mixovala farby, kvapkala, prenášala modelovaciu hmotu cez ozdobnú šablónu, lepila, šila, svorkovala, embossovala, pečiatkovala, štítkovala ... Nechala som si tam priestor na nalepenie fotografie vo formáte  9x13 cm (pre zachovanie súkromia som obrazy odfotila bez našich fotografií). Tento obraz je "mäkkší", "teplejší" a jemnejší ako ten nasledujúci, keďže má byť ženský. Využila som tam lepenkové výrezy, buttonku (s portrétom ženy), živicové odliatky a bledšie farby. Zaujímavosťou je, že na oboch obrazoch som nálepky (z rôznych kolekcií) a dokonca aj ozdoby (štítky, lepenkový výrez, žiarovku) vyskladala tak, aby vytvárali vetu alebo slovné spojenia. Myslím, že obrazy neobsahujú typickú (možno dokonca žiadnu) tematiku lásky muža a ženy, preto som ju chcela vložiť do slov a detailov, ktoré si všimnete možno až na druhý alebo tretí pohľad.






Druhý obraz som chcela robiť pre priateľa do jeho štýlu. Keďže miluje metal, tak sa mi zdalo najlepšie spojiť čiernu a červenú farbu. Obraz mal byť vintage, pochmúrny (vďaka tmavým farbám), drsný (kvôli kvapkám farby, bordová má asociovať krv) a chladný. Červená farba je teplá, tak som to chcela "schladiť" kovovými komponentmi a striebornou farbou. Mužské prvky sú tam napr. karty, čierne srdce, kovové súčiastky, kľúčová dierka, ŠPZ a pečať. Opäť je tam priestor na fotografiu vo formáte 9x13 cm. Tento obraz je iný ako ten predošlý, ale zároveň sa k nemu skvelo hodí ;) 
S výsledkom som veľmi spokojná a obrazy zdobia naše izby. Ale už sa teším, ako ich raz zavesím v našom spoločnom byte ;)







Téma challenge bola: "Vôňa a atmosféra Vianoc" a podmienkou bolo urobiť layout podľa Luckinho sketchu (náčrtu).



Keďže som layout robila ešte minulý víkend pred Vianocami, tak som nemala ešte žiadne aktuálne vianočné fotky, jedine fotky výrobkov, ktoré som vyrábala pre priateľov a blízkych a mohli ste sa s nimi stretnúť v mojich žurnáloch pre Maťku. Tak som využila tie a urobila layout s tematikou vianočného scrapbookingu ;) Atmosféra Vianoc tam je dosť viditeľná a ich vôňu som chcela vykresliť škoricou a klinčekom, ktoré sú nalepené v ľavom dolnom rohu ;) Sketch som obrátila o 90stupňov doľava, aby mi tam lepšie zapasovali fotky, ktoré mám fotené po šírke (naležato).






Dúfam, že som Vás v príspevkoch na Maťkinom blogu inšpirovala ku krajšiemu a tvorivejšiemu baleniu darčekov. Ja som sa veru zabávala pri každom balení aj pri výrobe pohľadníc ;)









Po vianočnom albumíku vyrobenom pre Maťku (viac TU) som urobila s hrebeňovou väzbou ďalší albumík. Ten je na retro štýl a robený ako darček pre Ľubku, s ktorou sme si mali cez scrapper.sk ("Urobme si navzájom radosť") vymeniť darčeky ;) 











Tiež som pred Vianocami vyrábala 2 romantické zápisníky na zákazku, ktoré som Vám ešte neukázala.














                Prajem Vám krásny zvyšok decembra ;)
                                      Kristína

You Might Also Like

0 komentárov