Decembrové čítanie / December's reading

12/03/2014 02:14:00 PM

Ahojte! 

Už je tu december!!! Tento rok ubehol ako voda. Ale to hovoria hlavne tí, ktorí mali skvelý rok, však? Ten môj bol veľmi vydarený a mrzí ma, že už končí. Ale ten budúci môže byť ešte lepší, no nie? Takže naň sa teším ešte viac. Bude plný povinností a skúšok (magisterské štátnice), ale zároveň noviniek, zmien a posunov vpred v súkromnom i "profesijnom" živote. Niečo sa črtá už teraz a niečo bude neskôr, v každom prípade sa už neviem dočkať, čo rok 2015 prinesie. Ale ešte sme v tomto roku 2014, takže sa budem venovať jemu ;)

Do konca novembra som tvorila ešte v ne-vianočnom duchu a ponúkam Vám ukážky kvietkovaných pohľadníc určených pre skvelé ženy :)












Vyrábala som tiež vintage knižku pre gentlemana k jeho 50tke, z ktorej som Vám minule ukázala zopár ukážkových fotografií a teraz tu máte finálne fotky celej knižky ;)























Na www.scrapper.sk sú neskutočne bohaté Vianoce a keď sa zapojíte do decembrovej challenge, máte šancu vyhrať niektorú zo 17 krásnych cien. Oplatí sa zapojiť, no nie? Podmienky súťaže, inšpirácie design teamu a všetky ceny si môžete pozrieť TU ;) Nejakými drobnosťami som prispela aj ja.




Na Maťkinom blogu som mala za posledné dni publikované hneď 2 články a nimi sa to tento rok ešte nekončí. 

  • Prvý článok je zo série Ako využiť .... a bude sa venovať BAKERS TWINE šnúrkam. Klik SEM.

  •  Druhý článok je plný vianočných a mikulášskych inšpirácií, najmä pre začiatočníkov, a je na POKRAČOVANIE ;) Takže sledujte počas celého decembra Maťkin blog, inšpirujte sa fotkami a nápadmi, nakupujte materiál (ja som využila iba materiál od Maťky z jej e-shopu www.organizatorka.sk) a pomaličky tvorte pre blízkych. To bude radosti z ručne robených darčekov a krásne zabalených balíčkov! ;) Prvý článok nájdete TU.



Novembrová challenge na mojej obľúbenej stránke www.paperoamo.cz sa už tiež skončila, tak sa s Vami môžem podeliť o môj projekt, ktorý som do nej prihlásila.
Podmienkou bolo využitie komplementárnych farieb, svojej vlastnej fotky a nápisu z vlastného mena. Veľmi zaujímavé zadanie a takto som sa s ním popasovala ja. Chcela som si vytvoriť pamiatku na moje úžasne strávené narodeniny s priateľom v Bojniciach (ktorým som venovala aj niekoľko stránok v LOVE STORY 1), tak som využila fotku z vlaku na ceste tam. Už to len zavesiť a s láskou spomínať na ten nezabudnuteľný výlet ;) 
Môžete si všimnúť, že som sa hrala s farbami a šablónami. Využila som 2 šablóny, cez ktoré som nanášala modelovaciu hmotu zmiešanú s farbou. Bola to zábava! 







A teraz to prekvapko z minulého príspevku. Priateľovi som zakázala klikať na môj blog, Maťkin blog a na scrapper.sk, lebo všade sú publikované fotky niekoľkých jeho darčekov :D Takže aj tento darček uvidíte skôr ako on :D Takže .... mala som bláznivý nápad urobiť z nádhernej vianočnej sady papierov od UHK Gallery (keď budem veľká, chcem byť kolekcia papierov od nich, naozaj) DECEMBER DAILY krížený s ADVENTNÝM KALENDÁROM, to znamená urobiť albumík, kde 1stránka=1deň v decembri a ešte v ňom budú vložené sladkosti. A6 albumík sa mi zdal taký akurát na taký výmysel = drobný, šikovný a roztomilo vianočný. A ako to dopadlo? Je hrubý, roztomilo preplnený a ťažko uzatvárateľný :D Ale veď sladkosti sa zjedia a potom sa dostane do normálnej veľkosti, i keď ten, kto tie sladkosti zje, zas naopak :D Ale nie, veď sú tam len drobnosti ako čokoládové mince, drobné čokolády, čokoládičky a čokoládové lízatká, a aj to nie vo všetkých dňoch. Poteší, no nie? Presedela som za tým dosť hodín, ozdobovala do detailov (Kto iný by dal na stránku vrecko, do vrecka obáločku a do obáločky papier s milým citátom a čokoládkou? Lebo ja áno :D), takže verím, že potešenie obdarovaného bude veľké. A aby sa ten Mikuláš naozaj rátal, ku knižke pribalím ešte ďalšie sladkosti, nech to stojí za to ;) (spomínané inšpirácie balenia a dekorovania uvidíte na Maťkinom blogu). Dosť bolo rečí, fotky povedia všetko potrebné:

















Krásny december v opojení vône medovníčkov 
a vianočnej hudby Vám praje 
Kristína


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Kristinka, tie kvetovane pohladnice som obdivovala uz na FB, su prekrasne!!! A vianocna knizka je pecka :) Aj tebe krasny december! :)

    OdpovedaťOdstrániť