Pregnancy albums / Tehotenské knižky

2/01/2014 12:27:00 PM

Ahojte!
Rozhodla som sa, že sa na blogu s Vami podelím nielen o layouty, ktoré vytváram podľa sketchov a farebných paliet do súťaží, ale aj o svoju handmade tvorbu.
Moja handmade tvorba zaberá väčšinu môjho voľného času a neuveriteľne ma motivuje a povzbudzuje, keď má úspech a ľudia si objednávajú výrobky na zákazku alebo si vedia vybrať z tých, ktoré som už vyrobila a mám na predaj. 
Najnovšie mám za úlohu vyrobiť 4 tehotenské knižky pre milú mamičku, ktorá očakáva bábätko. Knižky majú byť pre ňu, pre manžela, pre rodičov a svokrovcov. Najprv chcela obyčajné zápisníčky, ale zaujal ju môj návrh na všestranné knižky, kde by lepila fotky, písala popisky, denníček, recepty, nápady (a tak ďalej) a boli by krásne zvnútra ozdobené. Je to skvelé spojenia albumu, denníčka a odkladacieho priestoru na papierové drobnosti, dokumenty a "suveníry". Ja sa pri týchto knižkách viem riadne vyblázniť a povymýšľať všeličo + inšpirovať sa inými praktickými radami od tvorilcov. Ponúkam Vám ukážku niektorých detailov z knižiek a tiež si môžete kliknúť SEM na môj článok s 2 mini návodmi na ozdôbky, ktoré som využívala aj pri výrobe týchto albumov, ale hodia sa aj do inak tematicko orientovaných scrapbookových projektov ;)
Pekný víkend Vám prajem,
Kristína :)















You Might Also Like

2 komentárov

  1. Proste to milujem! A tie fotky! Kedy sa ja naučím také robiť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne, Janka ;) Troška cviku a ešte ma predbehneš v tom :)

    OdpovedaťOdstrániť