February challenge @ scrapper.sk

2/14/2014 10:58:00 AM

Ahojte!
Dnes mám pre Vás nový layout, ktorý je inšpirovaný sketchom februárovej challenge na scrapperovi. Dalo sa s ním pekne zahrať. Téma je scrapbooking, pretože som nevyliečiteľný scrapoholik. Posledné dni mi chodí nádherný materiál, ktorý som poobjednávala na výrobu všestranných knižiek na zákazku a neuveriteľne sa teším na prácu s ním. Na fotografii vidíte ukážku vintage materiálu, ktorý bude zanedlho zdobiť vintage všestrannú knižku, ktorú vyrábam pre Zuzku. Je to darček pre jej manžela k narodeninám a verím, že bude nadšený, minimálne tak ako ja. Nielen z materiálu, fotografií, nápadu, ale všeobecne z knižky ako skvelého a osobného darčeka, ktorý mu Zuzka vymyslela :)


Prajem Vám krásneho Valentína alebo príjemne prežitý piatok - čo sa Vám viac páči.
Kristína











You Might Also Like

0 komentárov