SNEEK PEEK! DIY scrapbookový album so všetkým, čo k tomu patrí

9/28/2013 10:13:00 AM

Ahojte!
Pripravujem pre Vás fotopostup, ako som robila scrapbookový album s fotkami, popiskami, vsuvkami, vreckami .. no jednoducho so všetkým, čo k tomu patrí. Bolo to pri príležitosti výročia, ktoré sme oslavovali s mojím priateľom :) Chcela som nás týmto spôsobom vyrobiť pamiatku s fotkami z výletov a rôznych príležitostí s popiskami, ozdobami, dátumami a podobne. Radosť bola obrovská a už sa tešíme, ako tento spoločný darček budeme uchovávať dlhé roky. Je to už druhý taký album, čo som vyrobila, len ten prvý mal kupovaný základ a tento som urobila sama zo všetkého, čo som doma mala (samozrejme, väčšina papierov a ozdôb kupovaných ;)). Chcela by som Vás inšpirovať na výrobu takýchto jedinečných vecí pre Vašich blízkych alebo pre seba. :) 
Fotografie už mám, len k nim chcem ešte napísať text. Tak v nasledujúcich dňoch sa mi to snáď podarí ;)
Prajem Vám krásny víkend, Kristína


You Might Also Like

0 komentárov