Nameday layout

9/25/2013 07:39:00 PM

Ahojte!
Tento layout som urobila priateľovi k meninám. Pruhované vrecko som dostala ako darček k objednávke od Janky a dlho som premýšľala, na čo ho využijem, aby malo maximálne praktické a estetické využitie :P Potom som videla (ďalšie) skvelé Luckine video (môžete si ho pozrieť TU) a inšpirovalo ma k tomu, aby som s vreckom urobila layout a zároveň ho využila na skrytý journaling. Super! Hneď som sa do toho pustila. 
Vrecko som najprv prestrihla na polovicu a prešila spodok, aby odkazy nemohli vypadnúť - takže slúži ako skrýša na tajný odkaz a blahoželanie :) Pečiatkami som napísala dátum menín a na vlajočky som dala skrátené blahoželanie :) Obrázok je značky Santoro's Gorjuss, ktorá má neuveriteľne krásne výrobky s dievčatkovským motívom, a má zobrazovať mňa s dopisom z lásky, preto som ho zvolila (aj keď to všeobecne pre muža nie je najlepší motív). Dozdobila som ho washi páskami, obrúskom, drevenými srdiečkami, bakers twine, diamantíkmi a papiermi s ozdobne vyrezaným okrajom.
Prajem Vám krásny večer, Kristína






You Might Also Like

0 komentárov