August sketch at Papero amo

9/13/2013 12:47:00 PM

Nemohla som odolať augustovému sketchu na Papero amo, ktorý vytvorila Lucka :) Je jemný, jednoduchý a krásny, ako všetky jej sketche, dizajny a stránky. Pustila som sa do svojej stránky a nechala som sa inšpirovať aj jej finálnou stránkou podľa neho, a to konkrétne spomienkou na nejaké obľúbené mesto. Mojím naj mestom je jednoznačne Edinburgh (v Škótsku vo Veľkej Británii), kde som bola pred 6 rokmi a úplne ma dostalo, aké je krásne. Mám takúto milú fotku s maminou a "gajdošom", tak som sa rozhodla použiť ju vo svojej stránke. Srdiečka rada využívam vo svojich stránkach alebo výtvoroch, ale v čo najjemnejšej forme/farbe, aby to nebolo prehnane romantické. Tak som využila bielostrieborný a svetloružový papier, z ktorého som srdiečka vystrihla. Pýtala sa mi tam aj malá ružička, tak som jej našla miesto na jednom srdci. 
Ako sa Vám páči?

Kristína







You Might Also Like

2 komentárov

  1. Dakujem Kristinka :) Tvoja stranka je krasna a paci sa mi, ako farby fotky ladia so strankou, super! xxx

    OdpovedaťOdstrániť