September sketch at Papero amo

9/11/2013 12:59:00 PM


Ahojte! Dnes by som Vám chcela ukázať layout, na ktorom som včera pracovala. Je podľa septembrového sketchu Papero amo, ktorý vytvorila Lea  a je jednoducho perfektný!! Mohla som tam vložiť až 3 fotky, čo sa mi veľmi rátalo, keďže som chcela vytvoriť projekt o výlete s priateľkami a jedna fotka by bola málo :) Troška mi uteká rozloženie papierov a nadpisu, ale snáď nevadí ;) 

Využila som papiere Chronology, Santoro's Gorjuss a strieborný papier. Aby neboli len obyčajné obdĺžnikové, ako na sketchi, tak som ich vyrezala na bokoch alebo na okrajoch. Na ozdobenie som využila milión vecí :D : ružičky, flitre, washi pásky, diamantíky, pečiatky, šnúrky, čipky, stužky, perličky, výrezy motýlikov a podobne. Tam, kde bolo prázdne miesto na sketchi, som pofŕkala lepidlo bielej metalickej farby. Chcela som využiť aj skrytý journaling, kde by som napísala dátum, miesto a nejaký text a skryla som ho do tajného vrecka, ktoré je pod fotkou. Na scrapbookových výtvoroch mám najradšej, že vždy, keď sa na ne pozriete, nájdete tam niečo nové. Verím, že takúto hru na schovávačku u Vás vyvolám aj ja a poprezeráte si všetky detaily ;)                                                                                   

Kristína










You Might Also Like

0 komentárov