Lexi Design: Pop-up novoročná pohľadnica

12/31/2022 09:02:00 PM

Dnes by som vám rada ukázala túto pop-up pohľadnicu vyrobenú pre jednu špeciálnu osobu, ktorou je Renata, majiteľka značiek Lexi Design a Laserowe Love

Poslala som jej ju tento rok k Vianociam spolu s ďalšími darčekmi a verím, že urobí radosť. Je vyrobená z najnovšej kolekcie New Year's Eve od Lexi Design, ktorú som už neraz spomínala a tvorila som z nej najmä narodeninové blahoželania. Doplnila som ju lepenkové výrezy z tej istej kolekcie od Laserowe Love a drobné ozdôbky. Ako vždy som sa vyhrala s vystrihovaním obrázkov z kolekcie, ktoré som zaujímavo na seba navrstvila.









Táto pohľadnica je skvelá a veľmi efektná aj tým, že sa dá zložiť do plochej verzie a vložiť do obálky. A potom keď ju obdarovaný vyberie, tak je nadšený, ako sa premenila na 3D krabičkovú pohľadnicu, z "vyskakujúcimi" prvkami.
V prípade záujmu o podobnú pohľadnicu ma neváhajte kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov