SCRAP Atelier: Vianočná závesná dekorácia v tvare srdca

12/31/2022 03:27:00 PM

  Ahojte! Mala som doma srdce z pevnej lepenky potiahnuté bielym plátnom, tak som dostala nápad na závesnú dekoráciu pre e-shop scrapatelier.sk

Doma mi ležala čierna retiazka, ktorú som dala dole z jedného fotorámika, tak to poslúžilo ako závesný systém. Pri zdobení srdiečka som si do stredu pripravila priestor na fotografiu a potom začala dekorovať. Siahla som po vianočných "die cuts" (papierových výrezoch) s krásnymi motívmi, ktoré som na seba rôzne navrstvila s využitím rôznych druhov lepidiel a obojstranných lepiacich pások. Využila som ich až 29ks! Do toho som pridala lepenkové výrezy a nakoniec ručne vyrobenú vianočnú ružu s konárikmi, šiškou a bobuľkou. Celý projekt som zakončila doplnením falošného snehu, aby dekorácia vyzerala ako zasnežená.









 Pekný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov