Aký bol rok 2022

1/01/2023 11:11:00 AM

Prajem vám krásny nový rok 2023, aby bol zdravý, plný lásky, šťastia a úspechov. 
Ja by som ešte rada trošku zhrnula rok 2022.

V prvom rade vám z celého srdca ďakujem za vaše objednávky, nádherné správy, ktoré ste mi posielali, odporúčania svojim priateľom a recenzie, lajky na moje príspevky, komentáre a zdieľania výrobkov, ktoré ste chceli ukázať aj svojim priateľom. Vďaka vám sa môžem venovať scrapbookingu, ktorý ma napĺňa, a pomocou neho rozdávať radosť vo forme prianí, krabičiek, albumov, rámikov a iných papierových darčekov.

Aj tento rok som množstvo času venovala spoluprácam - tvorbou inšpiratívnych výrobkov a písaním článkov pre značky, ktoré si veľmi vážim.  Po dôkladnom spočítaní som zistila, že som vyrobila okolo 300 scrapbookových výrobkov, napísala som 18 blogových príspevkov pre Lexi design , 11 pre Laserowe Love , 24 pre Eco-scrapbooking  a 15 pre Scrapatelier.sk ❤ So Scrapatelierom sa nedobrovoľne lúčim, lebo sa žiaľ zatvára. Ďakujem Janke za všetko, bude mi jej e-shop a naša spolupráca veľmi chýbať. Ďalšie spolupráce pokračujú, čo ma neskutočne teší.

Tento rok bol jeden z najlepších v mojom živote hneď z niekoľkých dôvodov. V júli som sa vydávala a síce sa už inak volám, značku som nemenila a stále obsahuje moje iniciály pred svadbou. Uvidíme, čo život prinesie a či sa značka premenuje. V tomto roku sa mi tiež narodil v poradí tretí synovček. Prvý synovec oslávil 3 roky, druhý oslávil rôčik, no sú to krásne správy. A udiali sa aj ďalšie veci, ktoré urobili z tohto roka rok, kedy sa mi plnili sny.

Verím, že vás moja tvorba bude baviť aj v novom roku a že do nej prinesiem opäť niečo nové, neokukané. Budem robiť menšie zmeny, ako napr. prijímať menej objednávok, aby som vypĺňala dni ďalšími milými radosťami mimo scrapbookingu. V prípade záujmu o moje výrobky mi prosím píšte radšej v predstihu 2 týždňov a viac, aby som si pre vás našla termín. Rok 2022 bol pre mňa pracovne náročnejší ako ten predošlý, tak som si povedala, že tento rok troška zvoľním, budem sa viac venovať súkromnému životu a nebudem každý deň tvoriť, lebo bolo toho veľakrát priveľa na mojich pleciach a žila som v neustálom strese, aby som všetky objednávky odovzdala načas, aby bola pošta presná a podobne. Verím, že to pochopíte a zostanete mojimi vernými zákazníkmi aj naďalej alebo sa stanete mojimi novými zákazníkmi, ak ste ma len teraz našli. :)

Nezabudnite ma sledovať aj na Facebooku a na Instagrame, kde pridávam každý deň nové príspevky a keď sa podarí, aj príbehy zo zákulisia tvorby.
Príjemný vstup do nového roka vám prajem,
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov