Receptár Monikine recepty

12/30/2020 06:18:00 PM

Ahojte! Tento kvietkovaný receptár bol vyrobený ako darček pod stromček pre Moniku, ktorú ním chcela prekvapiť mamina, lebo vie, že moju tvorbu sleduje a páči sa jej. Úžasné počuť niečo také. :)

Receptár je ladený do modra s kvetovaným a novinovým vzorom. Obsahuje predeľovače s priečinkami na vloženie receptov z časopisov a novín a 100 potlačených listov na vpísanie vlastných receptov.





Predeľovače sú poprešívané po okrajoch pre krajší efekt. Do rámika si môže majiteľka napísať, aký druh receptov nasleduje (polievky, hlavné jedlo, múčniky, zákusky, kokteily - je to len na nej).




Monikina mamina mi písala, že dcérka bola nadšená z receptára a to je pre mňa najväčšia odmena.
V prípade, že by ste chceli svojich blízkych potešiť výrobkom z mojej dielne, neváhajte ma kontaktovať na cepcekova.kristina@gmail.com
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov