Lexi Design: Pohľadnice vytvorené z hudby

12/27/2020 08:54:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás dve pohľadnice vo formáte DL, obe narodeninové a v nádhernom motíve. Obe bohato zdobené s množstvom detailov, ktoré som si vybrala z papierovej kolekcie a aj zo svojich zásob.


Kolekcia Blooming Lullaby od Lexi Design má veľmi výrazné 2 farby - červenú a tyrkysovú. Niektoré papiere obsahujú obe farby, čo mi nie je až tak po chuti. Ja ich rada oddeľujem, nakoľko najradšej tvorím tón v tóne. A tak som sa rozhodla aj pri týchto 2 pohľadniciach. Jedna šla do červena a druhá do tyrkysova. Podľa mňa to krásne lahodí očiam.


Tvorbu pohľadníc som si veľmi užívala. S každou som sa "hrala" viac než hodinu. Pracovala som s čipkami, kvietkami, flitrami, perličkami, svorkami, lepenkovými výrezmi a stužkami.













Verím, že sa vám páčia a ich tematika vám učarovala podobne ako mne.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov