Eco-scrapbooking: Vianočná darčeková krabička na peniaze

12/27/2020 09:30:00 PM

Darčekovú krabičku vo vianočnom motíve, ktorú som dala do svojej Facebook súťaže zaujala kamarátku a poprosila ma o výrobu podobnej pre jej kolegynku. S kolekciou Cinnamon Christmas od Lexi Design som tento rok pracovala najviac a najradšej, takže som sa tvorbe veľmi potešila a na poslednú chvíľu pred Vianocami ešte vytvorila túto krabičku.

Nádherné škoricové farby, prekrásne ilustrácie sviečok, škorice, ovocia a samozrejme detaily ladiace k Vianociam - to všetko som sa snažila zakomponovať do zdobenia krabičky. Nechýbali lepenkové výrezy z rovnakej kolekcie od Laserowe Love a rôzne prírodné dekorácie. 





Dovnútra si kamarátka vybrala tento rozkošný domček so sánkami. Ja som ho poskladala a dozdobila snehom.







Verím, že obdarovanú darček potešil a priniesol jej domov kúsok z vianočnej atmosféry mojej dielničky. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov