Laserowe Love: Darčekové krabičky plné kvetov k svadbe a k 1. svätému prijímaniu

9/28/2020 10:55:00 AM

Ahojte!
Je niekoľko obľúbených papierov, pre ktoré mám slabosť a s ktorými by som vedela tvoriť donekonečna. A keď sa k tomu pridá, že má o taký papier záujem aj zákazník/zákazníčka, tým lepšie. Z tejto kolekcie od Laserowe Love som robila toľko výrobkov, že som to už prestala počítať a dnes by som vám chcela ukázať 2 darčekové krabičky na peniaze - jedna je k svadbe a druhá k sviatosti birmovania.

 
Hi everybody!
I was creating a lot of exploding boxes with this amazing Laserowe Love's collection Be with me and I'd like to share two boxes with you. One is for the first communion and the second as a wedding gift. This collection is really universal so you can use it for many ocassions (wedding, first communion, baptism, birthday, nameday, Mother's Day). 




Krabička k birmovke je určená pre dievča, takže som ju urobila jemnú a elegantnú. Ozdobila som ju krásnymi lepenkovými výrezmi v danej tematike, kvietkami, čipkami a perličkami.

Gift box for the first communion is for a girl so I made it delicate and floral. I added pretty chipboards in the first communion theme from Holy&White collection, laces, flowers and pearls.







Svadobná krabička je v ozdobená v podobnom štýle, avšak so svadobnými ozdôbkami a množstvom kvietkov. Vyzerá veľmi romanticky a perfektne sa k tejto príležitosti hodí. 

Wedding box includes decorating in similar style with flowers and embellishments. It looks very romantic and elegant. 







Výrobu darčekovej krabičky na akúkoľvek príležitosť si môžete objednať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com, Facebook alebo Instagram.
Prajem krásny deň!

Thank you for visiting my blog! Have a nice day :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov