Eco-scrapbooking: Jednorožcová darčeková krabička pre Stellku k 1. narodeninám

9/28/2020 01:00:00 PM

S pravidelnými zákazníkmi sme už zohratí. Napíšu mi približné predstavy a nechajú to v mojich rukách. Tak to bolo aj s Jarkou, ktorá tentokrát chcela darček k narodeninám pre malú Stellku a keďže oslava bude v jednorožcovej tematike, tak aj darčekovú krabičku som tvorila v tomto skvelom motíve.


Today I have a new exploding box for you. It's in unicorn theme and it will be a gift for a one-year-old baby girl. I decorated it with lovely papers with illustrations of sweets and unicorns. There is also a photo of this baby girl and some nice words from her family. Inside the box you can see amazing 3D chipboard of jumping unicorn. The whole box is decorated with sequins, stars, colourful stones and pearls. I also used shaker on the cover of the box.
I hope you will like it. :)



Pri tvorbe som sa poriadne zabavila. Na vrchnáčiku som vyrobila shaker, kde sa presýpajú lichotavé ozdôbky.



Vnútro je pestrofarebné, plné balónov a jednorožcov. Nechýba fotografia Stellky, venovanie, blahoželanie a priečinok na vloženie peňažného daru. 


Čerešničkou na torte je tento 3D jednorožec.






 Snáď som vám aspoň troška "vyfarbila" tento šedivý upršaný deň :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov