Detský celozdobený album pre malého Lea

9/29/2020 01:53:00 PM

Ahojte!
Konečne som sa dostala k úprave fotografií tohto rozkošníckeho albumu pre malého Leuška. Detské výrobky sa mi veľmi dobre tvoria, lebo milujem materiál v tejto tematike a môžem viac vymýšľať pri tvorení. Aj tento albumík je hravý, farebný, obsahuje rôzne vrecká, priečinky a obálky na vloženie fotografií. A to nehovorím o milých ozdôbkach a ilustráciách. Páči sa, nakuknite:




Album je vyrobený úplne od základu. Každá stránka je prešitá na stroji, čo vytvára nielen nádherný efekt, ale album robí aj kvalitnejším. Sú tu aj iné dôvody, tie zistíte, keď ho budete držať v rukách. ;)  






Album je ladený do farieb: biela, sivá, modrá a zelená a podľa toho som doladila aj ozdôbky.


Prvá stránka obsahuje venovanie od starých rodičov drobca, ktorí mu album objednali.


Do niektorých vreciek som vložila aj kartičky, kde si rodičia môžu napísať dôležité údaje, pocity alebo na ne prilepiť ďalšie fotečky.











V albume je použitých množstvo čipiek, farebných kamienkov, embossovaných vreciek a lepenkových výrezov.








Ak sa vám album páči a chceli by ste podobný objednať pre seba alebo pre blízkych, neváhajte ma kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.

Krásny deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov