Mini album k 1. svätému prijímaniu

5/29/2020 07:59:00 PM

Prvé sväté prijímania a birmovky sa už pomaly rozbiehajú a zákazníci sa na mňa obracajú s požiadavkami na papierové darčeky, do ktorých by vložili fotografie z tejto príležitosti (album) alebo peniažky ako darček (darčeková krabička). Tu je ukážka leporelového mini albumu, ktorý je zatiaľ jediný, ktorý som tvorila, ale čo nevidieť by malo pribudnúť pár ďalších kúskov.

Albumík je vo formáte A6, zvnútra je jednoduchý a zvonka zdobenejší s ilustráciami ako stvorenými k tejto príležitosti. 




Dovnútra sa zmestí 12 fotografií vo formáte 9x13cm, ktoré sa založia do rožkov, takže žiadne lepenie a trápenie sa. Album máte zaplnený za 5 minút a nepotrebujete k tomu žiadne lepky, lepidlo alebo čokoľvek iné.





Na prednom aj zadnom obale si môžete všimnúť detaily, ako prešívanie a 3D efekt pri vrstvení. Na detailoch záleží a preto im venujem veľkú pozornosť, aj keď sa jedná o jemnejší projekt.
Leporelo sa uzatvára na saténovú stuhu.


V prípade záujmu o výrobok z mojej dielne ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Pekný deň praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov