Laserowe Love: Dino 3D rámik

5/06/2020 01:14:00 PM

Krásny deň želám.
Ako veľká milovníčka fotografií chcem vkuse vyrábať niečo na založenie fotografií. Keď mi prišli tieto dinosaury v 3D verzii od Laserowe Love, vedela som, že z toho musí byť 3D rámik v dino motíve. Okrem toho, že má úžasný 3D efekt, dá sa s ním skvelo pracovať a vymýšľať super veci. A mám k nemu rovno aj exploding box, čiže spolu tvoria úplne skvelý darček k narodeninám. :)


Hi everyone!
Do you love photos as much as me? I work in this sphere so I'm surrounded by photos every single day. I must have them at home, too. So .. I had an idea to decorate a 3D photo frame with awesome DinoLand collection. And you can see how it looks in the result. Now it's just waiting for putting a photo of a little dino there. ;)I used a few layers of papers, illustrations and chipboards - everytjing from Laserowe Love's store.








V prípade záujmu o kúpu tejto dino sady, prípadne rámika alebo darčekovej krabičky zvlášť, ma kontaktujte na môj e-mail.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov