Eco-scrapbooking: Jednorožcová krabička s pohľadnicou

5/08/2020 07:49:00 PM

Kolekcia Rainbow Unicorn od Laserowe Love je taká farebná a bláznivá, že vás nakazí dobrou náladou, aj keď nechcete. :D Ja som z nej vytvorila sadu - pohľadnicu s krabičkou v pastelových farbách. Vybrala som papiere s 4 farbami - ružová, modrá, fialová a biela, ktoré sa k sebe krásne hodia. Takýto darček je vhodný pre menšiu i väčšiu slečnu. :)

Výrobky som vyskladala z kvalitných základov v ružovej farbe od Eco-scrapbooking, ktoré som ozdobila papiermi a lepenkovými výrezmi od Laserowe Love, kvietkami a ďalšími ozdôbkami. Na vrchnáčik krabičky som zakomponovala okienko s hrkálkou. 











Verím, že sa vám môj dnešný projekt páčil a ak by ste chceli niekoho potešiť takýmto darčekom, neváhajte mi napísať.
Pekný večer praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov