Vintage Crafting: Tvoríme s novinkami ... jarný cardmaking

3/10/2018 12:00:00 PM

Jar už klope na dvere u nás doma aj v e-shope organizatorka.sk, tak sa treba pustiť do veselého, farebného jarného tvorenia. Na blog Vintage Crafting som pripravila 7 pohľadnicových inšpirácií, kde som použila veeľa noviniek, ktoré ste mohli vidieť v mojom poslednom scrapbookovom nákupe. Ak ste zvedavé, čítajte ďalej ;)

Jednoducho sa nedalo pri tvorení prestať, tak som dva večery strávila relaxom pri tvorení pohľadníc. Pracovala som so skvelou kolekciou Botanic Romantic od StudioLight (papierová sada, papierové obrázky a nápisy), papierovou stavebnicou Country Romance, drevenými pečiatkami so slovenskými nápismi, čiernou pečiatkovacou poduškou, vyrezávacími šablónami (motýliky, prešívané kruhy), sadou silikónové pečiatky + vyrezávacie šablóny Basic od Studio Light - tematicky perfektné ku kvietkovanému jarnému tvoreniu. Ďalej som použila aj čipku, stužky, samolepiace perličky, flitre, vellum a lepenkové výrezy :)
Pozrite sa, ako dopadlo moje tvorenie a v prípade, že chcete vidieť ešte viac, kliknite na môj príspevok na blogu Vintage Crafting ;)








Verím, že sa vám moje pohľadnice páčia a v prípade, že by ste mali o nejakú z nich záujem, napíšte mi na e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :)
Krásny víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov