Romantická svadba - sada 3 darčekov od svadobných rodičov

7/23/2017 04:06:00 PM

Svadobní rodičia - dva najdôležitejšie svadobné páry hneď po neveste a ženíchovi :) Starostlivo pomáhajú pri organizovaní svadby a starajú sa tiež o krásne prekvapenia pre mladomanželov. O jedno takéto sa postarala Alenka so svojím manželom, keď ma poprosila o výrobu svadobného albumu, svadobnej knihy hostí a exploding boxu na darovanie peňazí :)


O tom, že výroba takejto sady ručne robených darčekov nejaký čas trvá, vie každý. Nie každý však vie, že keď si dá na tom tvorca záležať, tak to trvá týždne. Mne to za tú robotu stálo a verím, že aj Alenke za to čakanie ;)
Farebnosť projektov bola podľa požiadaviek Alenky, ale zároveň mala veľmi blízko aj ku mne, takže som sa cítila, že tvorím na vlastnú svadbu (aj keď mi ružová farba asi neprejde u priateľa a rozhodneme sa nakoniec pre iné farby :D). Nádherné papiere, s ktorými som pracovala, sú z kolekcie Wedding Morning od UHK Gallery, lepenkové výrezy sú poväčšine od Wycinanka a rôzny ďalší materiál od www.organizatorka.sk.


Vnútro albumu je bohato zdobené s rôznymi obálkami, tajnými zákutia, priečinkami na fotografie a aj rôznymi milými tajomstvami ;)


Obaly som urobila látkové s výplňou a sú mäkkulinké, aby sa príjemne držali a vyzerali neodolateľne hebko.


V exploding boxe čaká na mladomanželov chutná torta, milé venovanie od svadobných rodičov a finančný dar. 


Neveste so ženíchom prajem nádhernú svadbu a krásny spoločný život. Je pre mňa veľkou cťou a potešením, že svoj svadobný deň budú mať zaznamenaný v projektoch odo mňa  :)
Krásny zvyšok nedele vám praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov