Papercards.cz: Challenge 32

2/15/2017 08:10:00 PM

Opäť som dostala chuť zasúťažiť si s Papercards.cz. Presvedčila ma k tomu farebná paleta s obrázkom mačiatka a nový materiál, ktorý síce už mám pár týždňov, ale ešte som nestihla tvoriť úplne so všetkým :) 

Zadanie bolo tvoriť podľa tejto farebnej palety. 


Ako milovníčku mačiek ma viac nebolo treba prehovárať :D Farby na palete sú jemné, púdrové a materiál v týchto farbách som nemala problém zohnať medzi mojimi zásobami. Zásoby mám klasicky od www.organizatorka.sk :)
A tu je výsledok:


Zbožňujem venčeky na pohľadniciach a lepenkový výrez od Wycinanka je neodolateľný. Hneď som ho musela mať a ozvláštnila som ho papierovými lístkami, kvietkami, papierovými motýľmi, lepenkovými ozdobami, gombíkmi, čipkou a flitrami. Spolu to vytvára krásny rozkvitnutý venček. Aby som neodpútala od neho pozornosť, pozadie tvorí len krásny papier od UHK Gallery a širšia čipka.




Ďakujem, že ste si našli chvíľku a prečítali môj príspevok :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov