Vintage Crafting: Recy stojan na písacie potreby

9/15/2016 07:05:00 PM

Recyklácia - slovo, ktoré každý pozná a verím, že každý svojou troškou aj podporuje a nejakým spôsobom realizuje pre seba a najmä pre našu planétu. V minulých príspevkoch som vám ukázala rôzne recyklácie a opäť tu mám niečo nové, respektíve iné. ;) 

V práci nám vzniká "odpad" v podobe kartónových roliek. Využívame ich rôzne, ale nikdy ich  vzhľad  pri tom nijakým spôsobom nemeníme. A ako som tak na ne hľadela, povedala som si, že im dám nový šat a funkciu. Stane sa z nich stojan na písacie potreby!


Idea je stará známa. Videla som už rôznu tvorbu stojanov na perá z roliek od toaletného papiera, plastových fliaš a podobne. Dokonca som už dávno aj nejaké robila. A v čom je teda kúzlo práve týchto roliek? Sú pevné, hrubé, nie je šanca, že sa pokrčia alebo zlomia, majú dobré rozmery, vzhľadovo sú OK a ľahko sa dajú skrášliť. To znie dobre, čo poviete? :)

Pri tejto recyklácii potrebujeme 3 kartónové rolky, prázdny flakón od parfému a rôzne ozdoby. Je to na vás, ako bohato zdobené to chcete a či vôbec to ozdobíte. 
Väčšina môjho materiálu a pomôcok na fotografii je od www.organizatorka.sk.


A tu je výsledok mojej recyklácie. Je to skvelý pocit dať veciam druhú šancu a vytvoriť niečo originálne a svoje. Určite to skúste ;)






Článok o mojej recyklácii som napísala pre blog Vintage Crafting a celý si ho prečítajte TU ;)
Príjemné tvorenie vám želá 
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov