Carpe Diem

9/12/2016 09:26:00 PM

Piatkové meniny oslavovala Martina. A ako už určite viete, jednou z mojich skvelých priateliek je Martina Valešová, majiteľka krásneho e-shopu www.organizatorka.sk, kde vkuse nakupujem materiál a pomôcky k mojej tvorbe. Vždy sa potešíme nejakým milým darčekom a ja som jej okrem kúpeného darčeka poslala aj vintage lapač snov.

Ona vintage miluje, najmä tie typické béžové a hnedé farby tohto štýlu. Takže som výber papiera ihneď padol na krásne bézovo-hnedé papiere od UHK Gallery (kolekcia LOFT Marine). Papiere som doplnila motýľom (vyzerá ako živý!) tiež od UHK, perfektným lepenkovým výrezom Carpe Diem od Wycinanka, pomôckami a bakers twine šnúrkou od Organizátorka
Hnedá čipka bola pribalená ako darček k jednému z predošlých čísel časopisu Creativity a čakala na svoj čas :)
Snažila som sa ho vyrobiť naozaj tak, aby sa jej hodil do interiéru a aby jej vždy pripomenul dôležité motto do života Carpe Diem (preložiť sa to dá ako Užívaj moment). :)




Na jej Instagrame už môžete vidieť, kam si ho zavesila ;)
Pekný večer vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov