Krása sa skrýva v maličkostiach

9/16/2016 02:00:00 PM

... v tomto duchu sa bude niesť dnešný príspevok o mojom najnovšom projekte :)

Pre zákazníčku Katku som tvorila na želanie knihu hostí na jej svadobný deň. Knižka je v jemnom vintage štýle a v krásnej púdrovej ružovej farbe, ktorá ide z papierov od UHK Gallery (kolekcia Avonlea). Túto romantiku som podčiarkla ružovkastou saténovou stužkou, čipkou a zdobením vovnútri. 




Katka mi poslala jej svadobné oznámenie, kde najvýraznejším prvkom bola grafika venčeka. Priznala sa mi, že to je detail, ktorý sa jej páči na oznámení najviac, a preto som neváhala a navrhla jej, že na obal zakomponujem papierový výrez venčeka (mám takú vyrezávaciu šablónu do X-pressu). Venček som navrstvila, hrala som sa  s ním, lepila lepidlom a 3D lepkami, vkladala tam flitre, tekuté perličky, samolepiace perličky, výrezy motýlikov a lepenkové motýliky. Keď píšem "hrala som sa s ním", tak naozaj myslím, že som sa s ním hrala :D Strávila som nad tým minimálne polhodinku, neverili by ste, však? A presne preto ten názov príspevku. Venček je sám o sebe veľmi pekný, ale keď sa navrství, urobí vo viacerých farbách, ozdobí a dostane do pohybu pomocou 3D efektu vankúšikov, tak to je úplne iný príbeh. Jeho krása sa skrýva v maličkostiach, z ktorých je vyskladaný a na ktorých som si dala záležať. Nebyť venčeka, kniha by vyzerala úplne inak. A to sa dá uplatniť všade. Maličkosti vytvárajú celok :)






A ešte malý nákuk dnu ;)


Verím, že táto kniha prianí Katke skrášli svadbu, bude v nej aj po rokoch listovať a tešiť z takejto milej scrapbookovej spomienky na jej veľký deň ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov