Rozkvitnutá pohľadnica

8/24/2016 09:49:00 PM

Opäť som tvorila v tyrkysovej farbe. S týmto konkrétnym papierom od UHK Gallery som už narobila toľko projektov že až. Je jednoducho dokonalý :)

Aj zákazníčku očaril na prvý pohľad, keď som jej ukazovala moje projekty z posledného obdobia. Chcela pohľadnicu pre kamarátku k jej 50tke a malo to byť na mieru aj s textom vo vnútri.


Ja som hneď vedela, že využijem aj ďalšie (tyrkysové) kvietky, ktoré som dostala od Mariho počas kurzu, že sa vyhrám s vyrezávacími šablónami od Organizátorky a lepenkovými výrezmi od Wycinanky.


 Drobné detaily a špeciálna pozornosť robia z takejto pohľadnice výnimočný darček, ktorý sa v bežnom obchode nedá kúpiť :)



A takto som zdobila pohľadnicu zvnútra. Jemne, ale zároveň výrazne. Lístky som chcela dať do "pohybu", tak som niektoré podlepila 3D lepiacimi vankúšikmi. 




Aj vy sa hráte s detailmi alebo sa snažíte robiť čistejšie clean&simple pohľadnice, ktoré zaujmú skôr minimalizmom? Rada si prečítam váš názor ohľadom zdobenia pohľadníc ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov