My Sissi cat in the scrapbook garden

8/07/2016 09:39:00 AM

Po Mariho kurzoch som sa konečne dostala k tvorbe. Chcela som využiť poznatky, ktoré nás na kurze naučil a preto som ešte viac vrstvila, kvietkovala a gázovala, ako zvyknem. Vytvorila som layout s fotkou mojej malej Sissi, ktorú som odfotila pred pár týždňami a bolo to veľmi príjemné uvoľnenie opäť pracovať na niečom svojom. :)


S papiermi z kolekcie LOFT Herbs od UHK Gallery ste ma už videli tvoriť pohľadnicu pre babičku. Teraz som však chcela vytvoriť layout s mojou obľúbenou mačacou fotkou, ktorá je zvečnená v záhrade a v tejto tematike bude aj vyscrapbookovaná. A presne tieto UHK Gallery papiere mi ponúkali možnosť zrealizovať túto scrapbookovú záhradu ;) Tematika dreva, byliniek a rozmočených kruhov po kvetináči bolo to pravé.
Papiere som podčiarkla lepenkovými výrezmi v tvare kríčkov, byliniek, plota, ornamentov a motýlikov od Wycinanka. A toto všetko som ešte dotvorila bakers twine šnúrkou, pierkami, svorkou, štipčekom, zelenými papierovými lístkami a rozetkou od Organizátorky. Použila som aj kvietky, ktoré sme dostali na Mariho kurze. Len jeden je originál môj, ostatné 2 sú od neho a sú značky Prima Marketing.
Biele papierové lístky a nápis (Love This) sú vyrezané pomocou šablón na mojom Xpresse. Nájdete ich u Organizátorky.
A tu je celý layout:


Zopár detailných fotografií:




Možno ste rozmýšľali, odkiaľ mám tieto zelené lístky. Zostali mi u kurzu, nakoľko Mari nám kázal z papierových kvietkov od Prima dať dole lístky, aby to bolo viac "shabby chic". A ja som vedela, že sa mi ešte zídu, tak som ich odložila a pekne na seba navrstvila v tomto layoute. Malý, ale veľmi vhodný detail :)


Priehľadný gombík mi tiež ostal z Mariho kurzu (inak toho materiálu mi zostalo celkom dosť :) ) a to strieborné srdiečko mi minule odpadlo zo staršieho trička, ktoré nosím na doma, tak som si ho odložila a vidíte ... už je aj na projekte :D


Príjemnú nedeľu vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov