Kabelka so srdcom

8/22/2016 08:57:00 PM

Každá žena miluje kabelky, je tak? A predstavte si, že môžete potešiť ženu takouto papierovou kabelkou naplnenou sladkosťami alebo drobným darčekom. Síce nie je značková, nestojí stovky eur, ale je jedinečná a vyrobená len a len pre ňu :)

Ja som túto kabelku vyrobila pre jednu špeciálnu ženu, ktorú mám veľmi rada. Robím ich aj na zákazku na mieru, ale táto bola vytvorená podľa mňa a mojej fantázie, takže nemohol chýbať nádherný papier od UHK Gallery, lepenkové srdce od Scrapiniec, ktoré som dostala ako darček od Mariho na kurze, buttonka od Lucii Barabas, skvelé lístky a kvietok vyrezané pomocou vyrezávacích šablón od Organizátorka, lepenkové motýliky od Wycinanka a iné drobné ozdôbky.


To srdce nemá chybu! Ďalší romantický projekt z mojej dielne, klasika :)



Určite do nej zabalím nejaké chutné bonbóny alebo cukríky, aby bola radosť z darčeka ešte väčšia. ;)



A aké milé darčeky vyrábate svojim kamarátkam, maminám, svokrám, babičkám, švagrinkám vy? Pochváľte sa mi :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov