Teddy bear album

7/08/2016 02:24:00 PM

Pred časom som vyrobila na želanie takýto nežný macíkovský album vo formáte A5 pre novopečených rodičov malého Sebastianka. Tvorba na albume ma extrémne bavila, lebo to bola zmena oproti mojej zabehanej vintage klasike . Daná kolekcia papierov obsahovala aj papierové výrezy, obrázky a nálepky a s tým je radosť pracovať, lebo všetko krásne ladí a dopĺňa sa :) 

Mala som voľné ruky, tak som nechala unášať svoju fantáziu (ale hlavne aj zmysel pre praktickosť, aby mali rodičia kopec priečinkov a zákutí na nalepenie a vloženie fotografií drobca).
Album zdobí množstvo lepenkových ozdôb od Wycinanka a pri tvorbe som dosť využívala vyrezávacie šablóny do Big Shotu (v mojom prípade do X-pressu) od Organizatorka. Prešívané kruhy, nápis WITH LOVE, nápisy na vlajočkách, malú ozdobnú rozetku, motýľa, kľúčik a venček som vytvorila vďaka týmto skvelým šablónam ;)




























Verím, že sa vám album páči a prezradím vám, že už pracujem na ďalšom albume na želanie. :) Ten bude vo vintage štýle, opäť chlapčenskom a vo formáte A4. Nakoľko tvorím s úúúúžasnými papiermi od Pion Design (nájdete v tomto e-shope), tak som celá bez seba z toho :D Prečo? Vyznačujú sa jemným vintage štýlom, púdrovými farbami a rozkošnými obrázkami :)
Príjemný víkend vám praje Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Te je nádherné, Kristínko! Pro dětské věci mám slabost a tohle je tak sladké <3

    OdpovedaťOdstrániť