Pre babičku

7/22/2016 04:29:00 PM

Už nejaký čas som sa chystala na tvorenie s najnovšou kolekciou Loft Herbs od UHK Gallery a najnovšou kolekciou lepenkových výrezov rôznych lístkov a kríčkov od Wycinanka. Príležitosť prišla sama a áno, hádate správne. Použila som ich na tejto easel pohľadnici spolu a perfektne sa k sebe tematicky hodia! :)

Priateľova babka oslavuje zajtra meniny a ja som si našla priestor na výrobu takejto milej pohľadnice pre ňu na pamiatku. Musím uznať, že som sa ju snažila urobiť "babičkovskou". Skvelá dreveno-bylinková sada papierov, čipka, kvietky a perfektný lepenkový nápis (nie je to paráda, že Wycinanka tvorí aj takéto jedinečné nápisy?) mi v tom dokonale pomohli. Tie papiere sú naozaj mnohotvárne a urobíte s nimi čokoľvek (ako vždy pri papieroch UHK Gallery) :) Chystám sa aj na receptár - ten mám v hlave, odkedy som si kolekciu kúpila. Tak si snáď nájdem čas :)


A pozastavili ste sa nad tou mačkou na nápise Babičke? Dokonalé :D Potešilo ma to nielen preto, že mačky zbožňujem, ale aj preto, lebo je to milá pridaná hodnota na obyčajnom nápise :)






Všetok spomínaný materiál a ďalšie ozdoby som si zakúpila u Organizátorky. :)
Krásny víkend vám prajem, 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov