DIY Summer decoration

7/01/2016 07:05:00 PM

Na blogu Vintage Crafting sme dnes vyhlásili LETNÚ CHALLENGE. Podmienky sú veľmi sympatické, cena lákavá a to tvorenie ... kto by mu odolal? :) Ja som k tejto challenge vytvorila letnú dekoráciu a aby ste vedeli, že to vôbec nie je veľká veda si takú vytvoriť, tak som pre vás nafotila aj návod s tipmi k tvoreniu ;)

Viete, že mi ostal tento hviezdičkový venček ešte od Vianoc? Jeden som stihla ozdobiť (príspevok o tom nájdete tu) a jeden mi zostal, na ktorý som si už nenašla čas v tom predvianočnom zhone. Ale využitie hviezd nepozná medze, tak som si povedala, že z tohto druhého bude letná dekorácia :D 
Pripravila som si spomínaný polotovar venčeka, lepenkové výrezy v letnej tematike od Wycinanka, mušle a piesok (máme ich poodkladané z dovoleniek a dekorujeme si nimi kúpeľňu a WC), miniatúrne fľaštičky, papierové ozdoby v letnej tematike, svorkykovové komponentykvietky, farebne ladiace bakers twine šnúrky a bambuľky, flitre v dúhovej farbe, gázu a perličky. Na lepenie využijeme tavnú pištoľ, lepidlo Glossy Accents a zopár 3D lepiacich vankúšikov. :)


Milujem miniatúry a aj preto ma ohuruje scrapbooking (znova a znova aj po čase). Drobnosti, ktoré pri ňom môžem vytvoriť v miniatúrnych veľkostiach, mi robia veľkú radosť pri tvorení i po ňom. Zo sady fľaštičiek som vybrala jednu vhodnú a naplnila pieskom, kúskom útržku zo starej knihy, drobnou morskou schránkou, kúskom gázy, perličkami a flitrami. Nakoniec som toto všetko uzavrela korkovým štuplíkom a okolo fľašky obmotala kúsok šnúrky. Táto drobná fľaška s odkazom je krásny detail, ktorý na projekte zaujme, to mi verte ;)


Vyššie vymenované ozdoby som si navrstvila na hviezdu. Hľadala som im vhodné miesto a skúšala doľaďovať k sebe, až kým som nebola spokojná. Potom som všetko nalepila tavnou pištoľou k polotovaru. Niektoré ozdoby som prilepila 3D lepiacimi vankúšikmi, aby vystupovali do priestoru.


Flitre, perličky a drobnosti vždy lepím špeciálnym lepidlom, aby pevne držali. Tak som to urobila aj tu. 
Inak malú papierovú rozetku a nápis LOOK som si vyrezala na Xpresse pomocou vyrezávacích šablón :)


Keď som mala hviezdu hotovú a ozdoby pevne pripevnené, tak som si povedala, že to ešte dotvorím farbami, modelovacou pastou a pieskom. Štetcom som nedbalo zafarbila niektoré časti hviezdy a ozdôbok na bielo a tyrkysovo. Taktiež som ním niekde naniesla modelaciu pastu a na tú nasypala piesok. Takto bude piesok pevne držať na projekte a vyzerá to v spojení s tou pastou zaujímavo (akoby zaspinené od mora a piesku). :) Úplne nakoniec som pofŕkala hviezdu tekutou pigmentovou farbou perlovej farby. Len tak, pre efekt. 


Tie "špinané" ozdoby od piesku vyzerajú efektne, čo poviete? ;)


A tu je moja výsledná letná dekorácia v morskom štýle. Veľmi vhodná do domácnosti zariadenej v námorníctvom štýle (navy style), do kúpeľne, na terasu alebo na chatu ;) 







Dúfam, že som vás inšpirovala k tvorbe do našej letnej challenge a že mi ukážete vlastné verzie letných dekorácií a spomienkových predmetov ;)
Užívajte leto, 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov