BLOG HOP s Vintage Crafting

10/15/2015 05:00:00 PM


Vítam Vás na mojom blogu, kam Vás presmerovala mixed media kúzelníčka Deniska. S Vintage Crafting dnes BLOG HOPujeme! Pokiaľ netušíte, čo to ten BLOG HOP znamená - je to vlastne skákanie z jedného blogu na druhý. Skákať sa bude po blogoch členiek nášho dizajn tímu, aby ste videli ich tvorbu mimo blogu Vintage Crafting, viac ich spoznali, získali prehľad o tom, na akých sociálnych sieťach sú a mohli ich obdivovať dennodenne! Každá z nich vám ukáže niečo nové zo svojej tvorby, k tomu pripojí aj pár slov a v každom z príspevkov na vás bude čakať súťaž s krásnou výhrou ;)

Ja som v poradí štvrtá, takže už máte 3 tvorivé príspevky za sebou a ak náhodou nie, klik na blog Vintage Crafting, kde nájdete cestu ku všetkým príspevkom ;)

Ja Vám prinášam ukážky môjho najnovšieho projektu -
vianočného exploding boxu 
(v slovenčine je to niečo ako vybuchovacia krabička a funguje tak, že keď dáte preč vrchnáčik, tak všetky steny kocky padnú). Je to môj druhý exploding box v živote a musím sa priznať, že prvý som od základov robila sama, ale tento je iba ozdobený polotovar, takže mi to uľahčilo a skrátilo robotu. Už som to spomínala v niektorom v predošlých príspevkoch, že na skladanie až tak nie som, ale zas niekedy chytím náladu a skladám ako o život (papierové stromčeky, kvietky, kabelky, atď.). Ale teraz som bola lenivšia a chcela len zdobiť a šiť, takže mi ten polotovar skvelo zapasoval ;) Zdobenie je tentokrát takmer len papierové. Rezala som z papierov štvorčeky, vrstvila ich na seba, prešívala niektoré vrstvy a potom lepila na polotovar.  




Vrchnáčik som dekorovala aj zamašličkovanou saténovou stužkou a dvojfarebnou bakers twine šnúrkou, na ktorú som zavesila papierový výrez, kovový komponent (zvončeky) a rolničky.



Vnútro je ozdobené len papiermi rovnako ako vonkajšie strany.



Pri tvorbe som využila tento skvelý Maťkin materiál:

Luxusná sada papierov Jingle All The Way
Papierové výrezy Shabby Chic Christmas
Exploding box - polotovar
Bielo-zlatá bakers twine

Keďže som bola v úplnom scrapbookovom tranze, tak som vytvorila aj vianočnú pohľadnicu. Je naozaj jednoduchá a opäť je hlavným mottom "Vrstviť, vrstviť a vrstviť". Ako vidíte na fotografii, potrebujete k tomu najmä pekné vianočné papiere, ktoré striedate s jednofarebnými. Potom pridáte nápis vytvorený s pomocou pečiatky, špeciálnej pečiatkovacej podušky a embossovacieho prášku (horúci embossing), ladiacu bakers twine šnúrku a rolničky ;) Ja som na pohľadnicu dala nápis v angličtine, ale u Maťky nájdete aj pečiatky so slovenskými nápismi
K vianočnému tvoreniu sa hodia ligotavé detaily, ktoré sú neutíchajúcim trendom v súčasnosti. A ako na ne? Prečítajte si o tom viac v mojom článku.



Pri tvorbe pohľadnice som pracovala s týmto materiálom od Maťky:
Sada papierov 6x6 North Pole
Papierové rozetky, Sweet Paris
Sada šnúrok bakers twine, Curiosity Corner

SÚŤAŽ
A čo by to bol za BLOG HOP bez súťaže a parádnej výhry! 
Ak viete odpoveď na nasledujúcu otázku, neváhajte a napíšte ju do komentára a snáď sa práve na Vás usmeje šťastie ;)
"Koľko produktov má aktuálne skladom e-shop organizatorka.sk z kolekcie Santoro Mirabelle?" 
(ráta sa všetko okrem papierových sád)

Súťaž končí dnes o polnoci a zo všetkých komentárov, ktoré budú obsahovať správnu odpoveď na otázku, náhodne vylosujem výhercu krásnych perličiek z kolekcie Santoro Mirabelle z e-shopu www.organizatorka.sk


Meno výhercu z tejto i ostatných súťaží BLOG HOPu sa dozviete v pondelok (19.10.) na blogu www.vintagecrafting.sk, kde sa to celé začalo.

Ďakujem Vám za návštevu! Verím, že som Vás inšpirovala a nakopla k tvorbe vianočných projektov v predstihu. Výroba projektov, ktoré som Vám ukázala, nezaberie veľa času a uuuurčite s nimi zahviezdite ;)  
Teraz môžete pokračovať na blog Vintage Crafting, kde sme začali dnešný BLOG HOP a kde Vás čaká príspevok od poslednej členky dizajn tímu - Irinky

Krásny zvyšok dňa Vám praje

P.S. Veľmi ma poteší vaša podpora aj mimo blogu, preto budem rada, keď si na mňa kliknete na SAShE, Instagrame, Google +Pintereste a Facebooku ;)

You Might Also Like

15 komentárov