Tvorím, teda som

10/11/2014 09:08:00 PM

Ahojte! 

Opäť som mala okrem školy a iných povinností plné ruky práce s väčšími aj menšími objednávkami. Svadobná knižka, o ktorej som písala v minulom príspevku je hotová a odoslaná a zajtra zverejním fotografie ;) Pracujem na ďalšej A4 vintage všestrannej knihe pre muža, ktorá sa krásne rysuje a už sa neviem dočkať, keď ju dokončím a pochválim sa Vám. A teraz Vám ponúknem ukážky posledných nových výrobkov na objednávku. Ešte sú horúce :D


* A6 vintage albumík na drobné zápisky, fotky a iné spomienky:











* A6 rozkošné ženské leporelo na fotografie, zápisky, lístky do divadla alebo nejaké darčekové poukazy








* A5 cestovateľský zápisník plný pastelových farieb









Ako som písala v predošlom príspevku, na www.scrapper.sk sa dejú skvelé veci! Začalo to zmenami v design teame, pokračovalo tvorivou výzvou, do ktorej sa zapájate a máme z toho veľkú radosť a ďalšou novou a sviežou zmenou je zmena loga. Logo som navrhla ja sama a tešila som sa pozitívnej spätnej väzbe ;) Verím, že sa Vám páči a jemne lahodí oku, tak ako každý článok a výtvor na scrapperovi. A chystáme aj ďalšie prekvapká, takže sa máte na čo tešiť! 





Sľúbila som Vám, že Vám ukážem viac aj zo svojich súkromných scrapbookových projektov, ktoré vyrábam k sviatkom svojim kamarátkam a priateľovi. Nie všetky stíham odfotiť, ale tú sú ukážky posledných drobností a ešte s nimi bude článok - jednoduchý fotopostup! ;)













Maťka mi publikovala ďalší článok a je to návod na výrobu romantického vintage cestovateľského albumu. Prečítať a inšpirovať sa ním môžete TU ;) Použila som prekrásny materiál od nej a stojí to za to! Inak bol to darček k narodeninám pre moju kamarátku na jej spomienky z Nového Zélandu, kde bola na rok odcestovaná :)




Majte pekný zvyšok víkendu, 
Kristína :) 


You Might Also Like

3 komentárov