Laserowe Love: Svadobné doplnky

8/22/2022 05:29:00 PM

Pri organizovaní našej svadby som chcela do výzdoby a pár doplnkov zakomponovať aj značku Laserowe Love, s ktorou spolupracujem a ktorá má dokonalé veci nielen na tvorenie, ale aj na takéto využitie, napr. k výzdobe.  

Bolo jasné, že si nebudem kupovať rôzne nápisy z internetu, ale zaobstarám si tieto neskutočne krásne ornamentové písmenká a vytvorím z nich iniciály. Mesiace som uvažovala, ako ich zafarbím, ako ich pripravím na svadbu. Zafarbím na bielo? Každú vrstvu zafarbím inak vo farbách svadby? Nie, nechala som ich prírodné a som veľmi spokojná s touto voľbou. Prírodný odtieň lepenky a preglejky mám proste najradšej.




Výrobu oznámení som priblížila v tomto príspevku a tiež tam nesmel chýbať produkt od Laserowe Love. Sú nim malé prstienky, ale efekt zaručený.





Pre rodičov sme vymysleli sadu darčekov - kyticu, ďakovné srdiečko s našou grafikou a svadobný album. Album som tiež ladila do farieb svadby a zakomponovala som tam ozdobný rámik s prsteňmi od Laserowe Love. Keď vyvoláme fotečky, možno dozdobím aj vnútro jemnými výrezmi.


Posledným doplnkom od tejto značky bola ozdobná krabička na svadobné pierka. Originál je určená na mini album, ale ja keď som ju videla, vedela som presne, že toto bude najkrajšie balenie na pierka. Žiadne košíky a podobne, ale krásny výrobok od mojej obľúbenej značky. Mala som tú istú dilemu - ako krabičku ozdobiť a dotvoriť, ale nedalo mi to. Prírodná je najkrajšia. Na vrch som prilepila prstienky a hotovo. A neľutujem.





Verím, že sa vám inšpirácie z našej svadby páčia. 
V prípade záujmu o výrobu svadobných oznámení ma neváhajte kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov