Svadobné oznámenia K&T

7/17/2022 06:20:00 PM

 Svadba sa blíži a ja by som sa s vami rada podelila o ukážku našich svadobných oznámení.

Ich vznik bol na začiatku na dlhé diskusie, najmä kvôli farbám, a potom sa tak zrýchlil, že som sa nestíhala čudovať. 
Chceli sme do nich zakomponovať naše najobľúbenejšie farby (moja = biela, snúbencova = čierna). To by bolo príliš minimalistické na nás. Tak som ďalej pátrala, aké farby ich ozvláštnia a budú sa páčiť obom a samozrejme sa aj hodiť. 

Nakoľko je môj obľúbený rastlinný a kvetovaný motív, pridala sa zelená. Potom som navrhla doplniť striebornú alebo zlatú, aby tam bolo trocha metalického ozvláštnenia, vybrala sa zlatá. A potom som našla na Pintereste farebnú paletu s burgundy bordovou. A to bolo ono! Táto paleta prešla aj u snúbenca.



Už zostalo len vytvoriť návrh oznámenia. V slovách sme skôr minimalistickí (ja samozrejme trošku menej :D ), takže dohoda bola bez veršovačiek, jasne, stručne. Ale zároveň jedinečne, lebo sme si "vymysleli" láskyplnú vetu v latinčine.

Neuveríte, ale môj prvý grafický návrh sa zapáčil obom a viac návrhov som ani nerobila. Už som len domyslela "obal" z pergamenového papiera, potlačila ho, vyrobila pečate, kúpila obálky, vyrobila do nich kvetované vložky a ozdobila ich lepenkovými prsteňmi. Áno, práca na dlhé hodiny, ale stálo to za to.





Verím, že sa vám budú páčiť aspoň spolovice tak ako nám a som vďačná, že som do nich mohla zakomponovať materiál od mojich naj značiek, a to lepenkové prstene od Laserowe Love, vellum papier od Eco-scrapbooking a perleťový papier od kreativnypapier.sk.

P.S.: Ak by ste mali záujem o podobný svadobný set, samozrejme s akoukoľvek obmenou farieb a grafickým návrhom podľa predstáv, rada vám ho nacením a vyrobím.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov