Laserowe Love: Detská dekorácia

7/15/2022 10:51:00 AM

Posledných 10 mesiacov bolo v našej rodine fakt skvelých, lebo sa nám so snúbencom narodili 2 synovčekovia. Jeden v mojej rodine a druhý v jeho rodine a to už jeden krásavec nám robí radosť skoro 3 roky. Takže teraz máme 3 mušketierov - synovčekov. A síce mám povyvolávané fotografie týchto fešákov, doteraz som nestihla vyrobiť žiadny scrapbookový projekt, tak to musím napraviť. 
Začala som tým, že som s pomocou nádherného detského materiálu od Laserowe Love a Lexi Design vyrobila takúto malú milú detskú dekoráciu s Kasperkom v hlavnej úlohe. 

Kasper už bude oslavovať 9 mesiacov a je to malý vlasatý okatý chlapček, ale nemohla som odolať tejto fotografii, kde je ešte malé niekoľkodňové bábätko. Použila som ju ako hlavný prvok na dekorovanie MDF dosky v tvare detského body od Laserowe Love. Veľmi výrazný je citát o láske, ktorý je navrhnutý skôr na svadobné projekty, ale aj tak som opakovane po ňom siahla, lebo sa mi sem jednoducho hodil tou svojou krásnou myšlienkou. A to som doplnila o ručne vyrobený kvietok, keramického macíka. kovový prívesok a ďalšie drobnosti. 





Veľmi sa mi páči, že súčasťou tejto papierovej kolekcie sú aj ozdobené písmenká a preto som vystrihla písmeno K a zakomponovala ho do projektu. Skvelo sa tam hodí.




Prajem vám krásny deň,
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov