Svadobná pohľadnica s obálkou pre P&P

7/05/2021 05:36:00 PM

Greenery štýl je môj obľúbený a je aj veľmi moderný. Materiál v tejto tematike ide na dračku aj v scrapbookingu. Tentokrát som tvorila pohľadnicu s obálkou k svadbe a mala som voľné ruky, takže som zablúdila presne do tohto štýlu.

Na oboch výrobkoch prevažuje biela farba, ale minimalistické či nudné to vôbec nie je. Biele kvety, zelené lístky, lepenkové výrezy, perličky a keramické srdce spoločne vytvorili krásny efekt. Ten je podčiarknutý zlatými fŕkancami, ktoré sú v rámci motívu na papieri, ale zároveň som nejaké doplnila aj ja pomocou zlatého spreja.











Ak sa vám takýto ručne vyrobený set páči, neváhajte sa na mňa obrátiť na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Pekný zvyšok dňa vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov