Laserowe Love: Svadobná kniha hostí

7/02/2021 09:00:00 AM

 Ahojte!
Dnešný príspevok som vytvorila k špeciálnej príležitosti - k 5. narodeninám značky Laserowe Love. Kto ma sleduje už dlhšie vie, že táto značka je moja srdcovka a patrím do jej dizajn tímu už skoro 3 roky.


Nikdy nezabudnem, ako som si našla e-mail od Laserowe Love na konci augusta 2018. Akurát sme cestovali s priateľom autobusom z Trenčína, kde sme si urobili letnú dovolenku a ja som si kontrolovala e-maily cez mobil. A tam úžasná správa, že ich zaujala moja tvorba, moja stránka a fotografie a chceli by ma pozvať do svojho dizajn tímu. Odpoveď bola jasná a odvtedy ide naša spolupráca skvelým smerom a veľmi si ju vážim. S majiteľkou Renatou a jej manželom som mala možnosť aj osobne sa stretnúť a zažiť niekoľko skvelých dní na kreatívnom veľtrhu vo Frankfurte minulý rok. Odvtedy bola situácia, aká bola (covid-19), takže k plánovaným udalostiam neprišlo, ale aj tak sme skvelo pracovali virtuálne a uvidíme, čo nám ešte prinesie budúcnosť.

Pre tento príspevok som mala vytvoriť niečo z mojej najobľúbenejšej kolekcie od Laserowe Love. Ibaže ja ich mám viac tých najobľúbenejších, tak som vybrala kolekciu Be with me a lepenkové výrezy z kolekcie Lily Flower a Holy and White. A projektom je svadobná kniha hostí s krásnymi detailmi.






Nakoľko som puntičkárka a na detailoch mi záleží, tak aj na mojich projektoch nájdete rôzne drobné povystrihované ilustrácie, nádherné ručne robené kvietky z foamiranu, ktoré si dávam vyrábať jednej šikuľke, keramické srdiečko, ktoré som sama odliala a ďalšie drobnôstky, ktoré robia výsledný výrobok jedinečný.



Pokochajte sa produktmi od Laserowe Love na:

Teraz ponúkajú aj fantastickú narodeninovú zľavu na nákup :)


Verím, že sa vám dnešný špeciálny príspevok páčil a prajem vám krásny piatok,
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov