Lexi Design: Blahoželanie v krabičke k 60. narodeninám

5/04/2021 08:12:00 PM

V apríli oslavovala moja mamina 60. narodeniny a ja som jej vyrobila pohľadnicu v darčekovej krabičke vo vílovskej tematike. Má rada tematiku anjelov a víl, takže pri výbere materiálu som ani chvíľu nezaváhala. Vybrala som to najkrajšie, čo (podľa môjho názoru a vkusu) mám vo svojej dielničke a tu je výsledok.

Chcela som vyrobiť niečo špeciálne a zároveň originálne, takže tento set je opäť o niečo iný ako ostatné, ktoré som doteraz vyrobila. 
Je bohato vrstvený, ozdobený niekoľkými ručne vyrobenými foamiranovými kvietkami, lepenkovými výrezmi, čipkami a v neposlednom rade keramickým srdiečkom a rámikom s presýpajúcimi sa ozdobami.






Celé ladenie je nežné v bielo-ružovej farbe.









Verím, že sa vám takýto set páči a že bude oslávenkyni robiť radosť  minimálne do najbližších narodenín.
Majte sa krásne,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov