Laserowe Love: Fotorámik s mixed media zmrzlinou

5/04/2021 08:32:00 PM

Dnes mám pre vás ešte tento netypický "sladký" projekt, ktorý som vytvorila mixed media technikou. MDF základ v tvare zmrzliny v kornútku od Laserowe Love som ozdobila papiermi od Lexi design, farbami a rôznymi ozdôbkami.

Nakoľko samotná ozdoba nemala žiadne využitie a už vôbec nie praktické, tak som ju nakoniec prilepila ku kvalitného drevenému rámiku od BEST FOTO. Vznikol z toho rozkošný zdobený rámik, kde už len stačí zarámovať fotku malej princeznej, ako som to na ukážku urobila ja.



Do rámika sa dá zarámovať fotografia 10x15cm do predpripravených fotorožkov.


Kornútok som bohato ozdobila všetkým možným, aby bol efekt zmrzliny s posýpkou čo najreálnejší.






Toto bol jeden z projektov, pri ktorom som sa len zabávala a skúšala iné techniky, takže možno vás zaujal a vizuálne potešil.
Ak by ste si chceli objednať výrobok z mojej stálej ponuky, kontaktujte ma e-mailom na cepcekova.kristina@gmail.com
Krásny slnečný deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov