Laserowe Love: Clean & simple pohľadnice

1/29/2020 08:47:00 AM

Ahojte
Ako ste si už v mojej tvorbe všimli, veľmi rada a veľa zdobím. Ale sem-tam si od toho ! oddýchnem! a vytvorím niečo trocha iné, trocha netypické na moju tvorbu, aj keď rukopis tam samozrejme vidno vždy. Rozhodla som sa, že vytvorím pomocou letnej melónovo-nanukovej kolekcie od Laserowe Love niečo univerzálne, nenanukové, nemelónové. A vznikli tieto jemné pohľadnice v štýle clean & simple. Oddych to nebol, nakoľko všetky papierové ozdoby sú vyrezávané na stroji a posnažila som sa vyrobiť aj rozkošné hrkálky plné flitrov. Výsledok sa mi veľmi páči a verím, že sa bude páčiť aj vám. :)


Hi guys!
As you know I love decorated projects full of embellishments and chipboards. But today I decided to show you, how to create some pretty cards using just papers from summer collections. And a few colour sequins. And the result will be awesome. :)




Vytvorila som 2 pohľadnice - pre ženu a pre muža. Na ženskej karte je v strede kvietok a na mužskej nápis STAY COOL z kolekcie, ktoré sa tam skvelo hodil. 

You can use summer collections not only for summer projects, but also for universal projects such as cards. Just choose the papers without watermelon and ice-cream. I made two cards - one for a lady and one for a man. On the lady's card there's a flower in a flower frame and on the man's card there's an inscription STAY COOL which fits perfectly.






Ďakujem, že ste navštívili môj blog a príďte čoskoro zas. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov