Ďakujem za rok 2019

1/01/2020 03:25:00 PM

Všetci okolo začali posledné dni bilancovať rok 2019 a rada by som sa tomu povenovala aj ja. Tento rok bol jedinečný, osobitý, úspešný, ale zároveň aj komplikovaný a jeden z najťažších, aké som zažila. Ale nevymenila by som ho za nič. :)



* sťahovanie a vznik vlastnej pracovne
Prvú polovicu roka som trávila popri scrapbookingu a práci najmä riešením súkromných záležitostí, a to sťahovaním sa so snúbencom do vlastného spoločného bytu, čo išlo ruka v ruke s jeho úpravou a zariaďovaním. Vyžadovalo si to veľa času a energie, a po trištvrte roku sa tešíme z krásneho výsledku, aj keď ešte nie je všetko na 100% dokončené.
 S touto zmenou prišla ďalšia pozitívna zmena a to vznik mojej vlastnej pracovne - môjho kreatívneho kútika, kde vyrábam všetky projekty a objednávky. Je to neskutočný pocit mať tento priestor pre seba a svoju tvorbu. Plánovala som vám ukázať, ako pracovňa vyzerá a ako ju mám zorganizovanú, avšak nie je ešte úplne hotová, tak sa o fotografie podelím neskôr.


* koniec blogu Vintage Crafting a e-shopu organizatorka.sk
Najnegatívnejšou správou tohto roka bol koniec blogu Vintage Crafting, ako ste ho poznali - s dizajn tímom a pravidelnými návodmi a inšpiráciami. Ako koordinátorku ma to neskutočne mrzelo. Blog ďalej funguje, takže sa tam môžete vrátiť popozerať veľa hodnotných článkov, avšak pokračovať sa s ňom nebude. 
A ďalší úder bol koniec e-shopu organizatorka.sk, s ktorým som takmer 6 rokov spolupracovala a vďaka ktorému som našla spriaznenú dušu a skvelú kamarátku. Je to obrovská škoda a e-shop mi veľmi chýba a ešte aj bude chýbať. Nateraz končia aj moje príspevky "Scrapbookové nákupy".


* prestávka s kurzami
Tento rok som sa zúčastnila ako lektorka Jarného papierového maratónu, ktorý sme ako obyvkly organizovali s e-shopom organizatorka.sk. Potom šli kurzy na druhú koľaj kvôli súkromným dôvodom ako prerábanie bytu, sťahovanie a zariaďovanie, ktoré zabralo mesiace. K tomu sa pripojili ďalšie dôvody ešte. Neplánujem s kurzami skončiť, ale nateraz na ne nemám časový priestor. Ale ak máte záujem o individuálny kurz v Zlatých Moravciach, neváhajte sa mi ozvať a niečo spolu vymyslíme.


* pokračovanie spolupráce s Laserowe Love
Jedna z najkrajších spoluprác, aké som mala, je tá s úžasnou poľskou značkou Laserowe Love - výrobcom kvalitného scrapbookového materiálu. A s obrovskou radosťou som vás mohla pred časom informovať, že spolupráca pokračuje, dokonca je ešte bližšia. 


S Laserowe Love sa chystám na konci januára do Frankfurtu na obrovský kreatívny veľtrh Creativeworld, čo je pre mňa obrovská česť a bude to jeden z najlepších zážitkov, aké v roku 2020 budem mať, o tom vás viem ubezpečiť už teraz. Budeme tam mať vlastný stánok a bude to pecka!


* spolupráca s novovytvorenou značkou Lexi Design
V októbri vznikla nová poľská značka kvalitných scrapbookových papierov Lexi Design. Mala som tú česť, že som s ňou od začiatku mohla spolupracovať a vytvorila som z jej prvej nádhernej kolekcie hneď niekoľko projektov, ktoré nájdete pod týmto odkazom. Sú to jedinečné ilustrácie Renaty Maslyk a sú fakt úžasné. Už sa neviem dočkať ďalších kolekcií.


* tvorba na objednávku
Tento rok som pre vás vyrobila veľké množstvo produktov. Keď si to všetko spolu s ďalšou prácou a súkromnými vecami spočítam, tak aj rozmýšľam, kedy som vlastne spala. :D Teší ma, že ma vyhľadávate a že sa vám moje výrobky s mojím rukopisom páčia. Taktiež sa ku mne vraciate, nechávate mi pozitívne spätné väzby v správach a e-mailoch, objednávate si moje výrobky už aj osobne vo firme BEST FOTO v Zlatých Moravciach a odporúčate ma ďalej. Všetko to pre mňa veľmi veľa znamená a napĺňa ma to chuťou a energiou do ďalšej tvorby a napredovania. Pri každom jednom projekte sa snažím dať do toho srdce, svoje scrapbookové schopnosti a tiež nápady - overené, ale i nové.


Ďakujem vám za skvelý rok 2019, ktorý uletel ako voda, ale zanechal vo mne veľmi veľa. Ďakujem, že čítate môj blog, nakupujete moje výrobky, sledujete moju tvorbu cez Facebook a Instagram, objednávate u mňa darčeky na mieru pre svojich blízkych a obľubujete moju značku, pod ktorou sa skrýva nekonečná láska papieru spojená s nepretržitou prácou a mysľou, ktorá nikdy nespí.
Kristína KČscrapbooking

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Kristínka, nesmierne ma teší, že sa Ti v roku 2019 takto darilo, aj napriek tomu, že naša spolupráca skončila :-(. Našťastie priateľstvo nie♥. Už teraz sa teším na Tvoje ďalšie dosiahnuté míľniky a prajem Ti úspešný a šťastný rok 2020♥. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Maťka ♥ Priateľstvo a scrapbooking ostáva :) Úspešný nový rok Ti aj ja zo srdca želám ♥

      Odstrániť