Vianočný BLOG HOP s Vintage Crafting

12/18/2017 07:00:00 PM

Za pár dní tu máme Štedrý deň a ja som pre vás naplánovala na blogu Vintage Crafting vianočný BLOG HOP. Čo to znamená? Že budete skákať z blogu na blog členiek nášho dizajn tímu, kde vás budú čakať parádne vianočné inšpirácie a DIY návody :). 
Začínate na www.vintagecrafting,sk, kde  na vás čaká Maťka so svojím článkom a nájdete tam prekliky na ostatné dievčatá - na mňa, Danielu a Timonu. ;)

Ja mám pre vás pripravený zaujímavý DIY návod na hviezdne balenie. Áno, doslova :D Ak chcete originálne zabaliť drobný darček, tak toto musíte vyskúšať :)

Na výrobu hviezdneho balenia potrebujeme:
* drobný darček (to je asi to najdôležitejšie)
* vatu alebo vatelín
* ceruzku
* ozdôbky (napr. šnúrku, papierový výrez a iné)
* šijací stroj (alternatívou je ručné prešitie s ihlou a niťou)
Všetok materiál potrebný na krásne balenie vianočných darčekov nájdete na www.organizatorka.sk.


POSTUP:
1. Dáme na seba 2 vrstvy baliaceho papiera a na prvú obkreslíme hviezdu v potrebnej veľkosti. Jej veľkosť závisí od veľkosti darčeka a keď je hrubší, tak treba dať o niečo väčšiu veľkosť, aby sa zmestil dnu.


2. Nakreslenú hviezdu nožničkami obstriháme. Nakoľko sme dali 2 vrstvy baliaceho papiera, tak máme hneď 2 hviezdy.


3. Prejdeme k šijaciemu stroju a hviezdy k sebe prišijeme na 3 cípoch. Zvyšné cípy zostanú nezošité, aby sme cez tento priestor mohli vložiť darček dnu.


4. Darček zabalíme do kúsku vatelínu a vložíme dnu do hviezdy. 
Ak vatelín nemáte, použite na vypchanie hviezdy vatu. 



5. Na šijacom stroji zošijeme dokopy zvyšné cípy. 
Ak sa bojíte, že sa vám budú hýbať a nezošijete ich pekne, tak ich predtým na krajoch zlepte kúskom obojstrannej lepiacej pásky.


6. Takto vyzerá hotové hviezde balenie darčeka. Vytŕčajúce nite zauzlíme a odstrihneme.


7. Posledným krokom je zdobenie. Nemusí byť žiadne alebo môže byť minimalistické, ako mám ja. Ale keď sa s ním chcete viac zabaviť, neváhajte a ozdobte ho bohatšie. Ale myslite na to, že sa aj tak dotrhá, takže radšej bohato ozdobte visačku a tú zaveste na darček. Vtedy nepôjde nič dôležité do odpadu :)




A tu je už rozbalený darček ;)


Balenie môžete vytvoriť v akomkoľvek tvare (napr. kruh, vianočná čižma) a obdarovanému určite padne sánka :)
Krásny predvianočný čas vám prajem

You Might Also Like

3 komentárov

  1. tieto papierove balenia mam najradsej, su tak milene...velmi krasna hviezda...na este krajsom papieri :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Vám za krásne komentáre :) Áno, Zuzka, takéto balenie je úplne parádne a poteší možno viac ako samotný darček. Notový papier je môj veľký favorit a tento rok som hneď niekoľko darčekov doň zabalila :)

    OdpovedaťOdstrániť