Scrapbookové nákupy X

12/03/2017 02:57:00 PM

Pred vianočným papierovým maratónom som sa zastavila vo vzorkovni organizatorka.sk a určite viete, čo to znamená :D Neodolala som novinkám i staronovinkám a priniesla som si z Pezinka parádny nákup :)

Nové číslo časopisu Creativity som tam Maťke nesmela nechať. Pribalené sú k nemu 2 darčeky - srdiečková chalkboard vianočná guľa a biela fixka, ktorou sa píše na takéto chalkboard výrobky. Ide vlastne o výrobky natreté tabuľovou farbou, prípadne čiernou. Tento štýl je veľmi moderný aj v grafike a scrapbookingu sa tiež nevyhol. Musím vymyslieť, čo na vianočnú guľu napíšem/nakreslím a mám doma aj čierne kvietky, takže sa tým trocha pozabávam.


Touto šablónou som maximálne nadšená. Ide o klasickú plastovú šablónu na prekreslovanie 7 veľkostí hviezd, ale dá sa použiť aj iným spôsobom (napr. pri farbení a v mixed media). Mne šlo práve o to obkreslovanie, aby som si nakreslila a povystrihovala hviezdy rôznych veľkostí a potom ich preryhovala na 3D verziu. Určite zverejním aj fotonávod. Je to veľmi jednoduché a efektné :)


Ó áno. Maťka naskladnila do e-shopu nové papiere značky Pion Design, ktorú milujem. Má prekrásne vintage tematiky papierov, jemné farby a tie obrázky <3 Zatiaľ som si vzala 4 levandulové papiere a jeden vianočný, ale pri nich určite neskončím. V e-shope nájdete aj papiere z pánskej kolekcie papierov, halloweenskej či z valentínskej. Niektoré sa dajú používať univerzálne, takže sa netreba držať len toho, akú tému im priradil výrobca.


Ďalšia papierová stavebnica :D Už si budete myslieť, že ich jem. Ale uchmatla som si ju, lebo tým zvieratkám a striebornej lesklej fólii, ktorú obrázky obsahujú som neodolala. Je v mini verzii, takže to sa neráta :D 


Zásoba kovových ozdôbok, ktoré sem tam rada doplním na projekty, bola už slabá, takže som ju doplnila o nejaké kvietky, kríčky a motýle.


Lepenkový 3D kostolík do exploding boxu? To som ešte nemala! :)


Wycinanka - poľská značka (nielen) lepenkových a preglejkových výrezov na tvorenie bola taká zlatá, že nám vyrobila originálne ozdoby na náš vianočný papierový maratón. Wow, krásny darček a na zimné tvorenie ako stvorené. A dve sady som vyfasovala aj ja :) 


V nákupe som mala ešte polotovar zápisníka a magnetky, ktoré chcem vyskúšať pri tvorbe pohľadníc alebo papierových kabeliek. Musím povymýšľať niečo originálne, aby som blízkych na Vianoce zase o niečo viac prekvapila ako minulý rok.

Ak ste ešte nezačali vianočne tvoriť, tak je najvyšší čas na doplnenie zásob u www.organizatorka.sk, načerpaní inšpirácie na blogu www.vintagecrafting.sk a pustenia sa do tvorenia ;)
Šikovné ruky pri scrapovaní vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov