Tvorenie s predstihom: Vianočné pohľadnice

9/22/2017 09:14:00 PM

Dnes je prvý jesenný deň, ale ja už tvorím "trocha" viac dopredu. Vianočný materiál som už nakúpila, niektoré ozdoby mám aj z minulého roka a pustila som sa do tvorenia. Je to veľmi ukľudňujúce tvoriť 3 mesiace dopredu . Žiadny zhon, žiadny stres. Lebo uznajte, že december je stresujúci až-až, či to chceme, či nie. Do Vianoc toho chcem ešte veľa stihnúť, tak som začala práve včas :)

Základ pohľadníc tvorí hnedý kraft papier, do ktorého som sa pred časom zaľúbila. Na ten som vrstvila papiere - papier z kolekcie Frosty Morning od UHK Gallery, pergamenový papier (vellum)a biely papier s embossovanými bodkami. Zdobila som čipkou, lepenkovými výrezmi, samolepiacimi glitrovanými enamelkami, tekutými enamelkami, samolepiacimi perličkami a flitrami. Využila som aj šikovnú drevenú pečiatku s nápisom "Šťastné a veselé Vianoce" a upravila som ju pomocou techniky horúci embossing do krásnej striebornej podoby. Všetko z môjho najobľúbenejšieho e-shopu www.organizatorka.sk ;)






Na fotografiách žiaľ nevidno niektoré detaily, ktoré pohľadnicu robia ešte krajšou naživo. :)




Príjemný tvorivý čas vám želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov